The sun is shining, the weather is sweet

Idag har jag varit på bakluckeloppis i Vagnhärad och på Trosa marknad.
På bakluckeloppisen va de ganska så glest med folk, träffade dock Lollo från min gamla gymnasieklass. =) Har inte sett henne sedan studenten, fasen va vackra alla blivit!
.
På loppisen hittade jag i alla fall massor med roliga och otippade saker:
cool Kaffekvarn
En Laura Ashleyklänning, inte helt olik den jag har =) 200 kr ville hon ha, KAP men den va för liten över brösten...
En äkta Dior kavaj med prickigt innerfoder och en prickig väst till. Ägaren hade börjat gå på någon sorts medicin och svällt, så hon kunde inte ha den längre...Inköps pris? tja en sisådär 12 000 kr, som hittat?
hon ville ha 4 000 för den.
Jag hittade en klänning, föll direkt för den!! påminner lite om Malin i Saltkråkan =)
Bilden gör den inte rättvisa, ni kommer nog få se mer av den dock! <3
Mer om Trosa Marknad berättar jag lite senare =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0