Sökes: dugligt immunförsvar

Jaha, så har man gått och blivit kanonsjuk! inte optimalt, jag tänkte i går morse när jag vakna upp och insåg att jag hade feber "äsch, jag tar en alvedon och går ändå". Men, jag kan berätta för er att kroppens reaktion när man har feber (hög i alla fall) och stoppar i sig en alvedon är att börja toksvettas...inte riktigt socialt acceptabelt att komme till jobbet dyngsur och snurrig i skallen.
.
Igår hade jag 40 graders feber och va helt borta, sov mest...men idag har jag orkat lite mer. Kolla, min första mormors-ruta någonsinn och någon form av spiral =)
Haha lite mongo ser den ut, dröjer nog ett tag innan jag kan göra en som är rak...
.
som en polka-klubba =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0