Ny Frisyr??

Hjälp mig!! är det bara jag som fått ett "är-uttråkad-på-mitt-hår-och-gör-vad-som-helst-för-att-ändra-på-det"-ryck eller om det faktiskt skulle vara snyggt. Säg  va ni tycker!
1. klippa topparna minimalt och behålla min typ precis över brösten längd (dock har jag ju ganska så tunnt hår)
2.Klippa det i någon efterföljande längd och stil favorten först.
.
.
.
.
.
Ett annat plus, hästsvansarna blir så söta i kortare hår :P dock har jag börjat ha sned hästsvans på senaste tiden...och det är finare med långt hår...alltså jag vill ha långt hår egentligen, men det är så slitet...eller vill jag?? hua! hjälp mig, vad tycker ni???

Kommentarer
Postat av: Sofie

Klipp! Det är skitsnyggt och fräscht med lite kortare hår:) de där frillorna som Nicole Richie har skulle passa super på dig tror jag:)

2011-06-13 @ 18:56:48
URL: http://lawandthecity.blogg.se/
Postat av: Emma

Klipp dig kort! det växer ju ut, mycket fräschare med ett kortare friskt hår än ett långt slitet! =)

2011-06-14 @ 09:11:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0