It's times like these you learn to live again

Nu har det hänt så himla mycke, så midsommarinlägget får vänta och lämna plats för...TRUMVIRVEL... Hur underbar Foo Fighters konserten va!!!!
Strålande sol och klarblå himmel! Underbart.
För-för-Bandet Biffy Clyro var KASSA på scen, men när jag spotifyade (ja, det är ett riktigt ord) så va dom helt ok. Band of Horses va kalas, när dom spelade Funderal hade jag gråten i halsen hela låten, så himla fin!
.


.
Men Foo fighters ägde stadion totalt, dom va så bra så bra, inte underligt att det är ett av mina favoritband. Så himla kul att se Dave Grohl 42 år rocka loss som aldrig förr. Dock hade jag nog helst velat se turnen de gjorde när skivan in your honor släppet, för dom spelade lite för lite låtar från den tycker jag. Sen spelade dom inte Have it All, lite synd...
Men annars, PERFEKT. Dock så var jag nog grinigast i världen efter, hungrig och mina ben hade svällt som trästockar av allt stående, när jag insåg att varje öppet matställe från stadion till t-centralen var totalt överbelamrat blev jag inte alls snäll kan man säga.
Tur att jag har en pojkvänn som kan se igenom mina "Lilla-My"-moments.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0