I think i better run

Hej hopp!
Nu var det ett tag sedan, sen sist har jag haft en långsam helg i Linköping och sprungit en en hel del.
Och gud va snabbt man blir bättre, i varje fall såhär i början. I lördags sprang jag med Micke, och då goda vänner och gott folk, var jag HELT slut i benen redan innan. Så tiden på 3 km blev ju sådär... 19 minuter. MEN igår va jag och Nico ute och rusade på spåret och de gick det jättebra! Har tyvärr ingen direkt tid men det kändes superbra.
 =)
För övrigt så har jag nu bestämt mig för att lära mig virka. Hur nu det ska gå... Vi får se helt enkelt! tänker mig att jag ska göra en riktigt fin lappfilt som mål, typ såhär:




OBS! detta målet kanske inte kommer genomföras i en snar framtid...kanske lagom tills man får barnbarn?? haha nej men ASAP =) tycker de verkar så mysigt!


Kommentarer
Postat av: Melica

Jag har oxå tänkt virka ett lapptäcke nångång :) Ska vi starta virkjunta? :)

2011-06-23 @ 14:52:03
Postat av: LizzieNora

JA! Mer virkning åt folket, tänker mig att du kan lära mig en del tips och trix också! =)

2011-06-27 @ 10:00:26
URL: http://lizzienora.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0