Första dagen på jobbet...8 veckor kvar...

Alltså första dagen på jobbet...den va inte bra...Först visar det sig att inget var fixat, jag hade inga behörigheter varken in i byggnaden eller in på en dator... så innan jag fick behörighet så satt jag mest och rullade tummarna och väntade på att de andra skulle ha tid för mig...vilket de hade...i tio minuter ungefär...
Så inget passerkort fick jag...utan denna lilla skylt...Lyckat??
.
Kl 13 :20 fick jag ett konto...många timmar som fylldes av en del genomgångar men mest surfandes på mobilen för att få mer information om mjukvaran jag skall undersöka. Det är ganska så irriterande att surfa på en mobil när man har en stor dataskärm framför sig!
Resten av tiden kan sammanfattas med denna bild:
För övrigt stört kul att det ens finns ett block som det står "spiralkladd" på :p
Åkte sen hem till mamma och gick på promenad, skönt att kvällen avslutades bra. Har nog världens finaste mamma!

Kommentarer
Postat av: Mia

oj vilken fin bild!

trist att det inte blev någon kul första dag...hoppas det blir bättre snart.

kram

2011-06-08 @ 21:10:53
URL: http://www.miassmyckeskrin.blogspot.com
Postat av: LizzieNora

Det blir nog bättre =) det har redan blivit lite bättre. Långsamt framåt =)

2011-06-10 @ 07:10:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0