vårtecken!

att äta första nekarinen för åre. MUMS!
Fick et samal i dag på morgonen när jag cyklade till skolan. "hej, jag heter Emil, jag tror jag har din plånbok"
oj oj oj, den hade ramlade visst ur väskan. Så går det när man har tokbråtom till skolan. tacka gud för att det finns så vänliga själar som plockar upp den och ringer upp. Fick ta en liten promenad med M i nu ikväll, fuktigt och härligt var det, och hämta plånboken. Tänkte skicka lite blomstercheckar som tack, eller finns det nått bättre kanske?
Lagade linssoppa idag... DEN linssoppan. Den är sååå god och så lätt att göra. Var ett tag då nästan alla tjejer i klassen hade den i matlådan, men som sagt, GOD. lägger upp receptet senare för dom som vill ha =)
nu ska jag slötitta på tv för att ladda lite inför ytterligare en 8-17 dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0