Storm, knäont och ostkaka

Alltså, jag brukar faktiskt lyckas skada mig på de flesta sätten, men detta är något nytt.
Ligger hemma och tycker lite synd om mig själv för mina damer och herrar, jag har fått en dörr på knät. Hur? den blåste igen på mig och det var en sån som i vanliga fall är helt sinnessjukt trög och öppna och snänga men smack sa det. Gjorde så ont att jag ville svimma lite, å andra sidan ligger jag hemma i sofan hos M och blir omhändertagen. Helt ok.
Ska över till bullen sen å käka lite ostkaka sen, samma recept som jag bjöd på för inte så länge sedan. Inte så konstigt, det är ju tokigt gott och svinenkelt. recepet hittar du här: Underbaraclara - Enkelt nam nam
Bilden också tagen från underbaraclaras blogg
så himla gott!!!

Kommentarer
Postat av: LizzieNora

Kan tillägga att micke även hackade av sig halva fingret...bara en massa skador!

2011-04-09 @ 14:18:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0