LÅNGfredag

Om man skulle mäta nivån av awesomeness denna dag så skulle det se ut som en bergådalbana!
Först, vakna bredvid M, alltid lika mysigt, awesomenivån hög. Sedan åka till farmor, mega-bilkön-allan....awesomenivån sjunker. Träffar farmor, awesomenivån stiger i två sekunder för att sjunkas i botten av hennes "to-do" lista som hon ger mig som är sjumila lång och avslutas med min absoluta mardrömmssyssla...Klippa farmors tånaglar...
Jag älskar verkligen min farmor över allt annat, men tantfötter luktar döden.!!!
Här följer en lista på saker jag hellre gör än att klippa tant-tånaglar:
  • åker hela röda-linjen på tunnellbanan från start till ändpunkt 25 gånger
  • äter 5 hekto blomjord, alternativt 5 dl lekakulor
  • badar naken i stångån, (BLÄ!)
  • äta härsken köttfärs
  • lukta som rockfordost i ett dygn
  • äta rockfordost ett helt dygn
  • vara konstant kissnödig i en månad
där nådde min awesome kurva sin botten... så jag flydde fältet och tog en fika med utan tvekan världens bästa Sofie! och allt blev helt plötsligt mycke bättre. Här kommer en lista på vad jag hellre hade gjort:
  • Gått och fikat med sofie på ett fik som hade godare cheesecake!
Där va den listan slut!
Sen åkte jag hem till mamma och fick lite kram å kärlek, behövde det idag, han bara stanna en timma innan jag skulle hämta min bror, han skjutsa mig hem till M och nu är jag här.
Så summerat har väl denna dag vart ok...
Nu ska jag svulla i påskgodis! MÖMS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0