Kung för en dag

I dag har Madde haft sin avslutningsmiddag.
Denna ägde rum på Stångs Magasin, vi fick plats måt stångån, jätte fint. Lite halvmysko känsla med alla människor som komm joggandes förbi utanför.
Maten var helt otroligt god och sällskapet i samma klass.
Såhär såg min meny ut, nästan, jag tog hallon sufflé till efterrätt istället då jag inte gillar punch.
Och här kommer det fantastiska förrätten, alltså, missuppfatta mig rätt, den va så otroligt god, jag vet inte ens vart jag ska börja. Men den doftade lite lustigt, typ en svag svag svag doft av kräks. MEN den va heeeelt fantastiskt god med valnötter och ungsgrattinerad charlottenlök.

Och huvudrätten, herre gud va gott det var, jag ville slänga i mig den och njuta av den till fullo på en å samma gång, jag älskar ju fisk så detta va det bästa jag kunde få. Och färskpotatis mina damer och härrar, det är en klass för sig. När man ätit vanligt potatis nu större delen av året så smakar färskpotatis så ofantligt gott att det är svårt att ens beskriva.
Och efterrätten...jag har bara en sak att säga
IT'S SO FLUFFY I'M GONNA DIE!!!!
De va hallonsuffle, och jag måte erkänna att jag aldrig ätit suffle förut, men mums, det kommer jag göra igen.
och till detta fick jag bubbel som smakade fläder. AH, livet är underbart ibland.


Nu ska jag mysa ner mig i soffan, lite sådär lagom lullig efter två glas vin och lite bubbel, tokigt gott vin dessutom!
Gonatt!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hej!



Jag Lanserar min första Tävling gällande del av bloggdesign.. Hoppas att du är intresserad =)

2011-04-15 @ 13:18:03
URL: http://kollektion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0